perjantai 22. lokakuuta 2010

Tietoinen valinta


Camin slogan, Post it lappu 301206

Ei ajalehtimista, ei "onni tulee jos tulee" vaan tietoinen valinta siitä,
että pyrkii itse päämääräänsä ja tekemään elämästään paremman.
 Sitoutuu päätöksiinsä, uskoo niihin, seisoo niiden takana.
Näinä hitsin häilyvinä aikoina, tuntuu hyvältä päättää itse itselleen joistain asioista.
 Ja nimenomaan itse, ja itselleen.
Ei niitä tarvitse julistaa muille kunhan itse tietää.

Minä ainakin pystyn nauttimaan matkasta paremmin

kun ei tarvitse koko aikaa katsoa etuikkunasta minne on matkalla.
Voin katsoa maisemia, olla läsnä. Tämän olen huomannut kotiäitiys ajatukseni kanssa.
 Kun kerran mietin kotiäitiys asian kunnolla (toki olen tarkistanut päätöstäni tasaisin väliajoin), on ollut helppoa olla kotona eikä tarvitse ahdistua asiasta.
Nautin lapsista suunnattomasti, nautin erilaisesta elämänrytmistäni
ja TIEDÄN, että ehdin olla töissä silti vielä miljoona vuotta.



2 kommenttia:

  1. Cami, mä julistan sut mun kotiäitimentoriksi! Just tällaisia ajatuksia mä kaipaan, kun välillä mietityttää ja kypsyttää.

    VastaaPoista
  2. Kiitos, Pauliina! :) Voi kuule mulla riittää tosta aiheesta juttua & mietintää - rakas asia ja niin tärkeä.

    VastaaPoista