maanantai 29. marraskuuta 2010

Alkemisti & elämänvirta


Camin teksti 19.6.2007


Sain juuri luettua Paulo Coelhon Alkemisti kirjan. 
Aika hieno, kuvainnollinen ja kaunis.
Alussa oli kaunista symboliikkaa ja tajusin sen suurimman asian, 
joka kirjasta minulle jäi käteen: 
minä tiedän ja tunnistan elämänvirran, 
minulla on ainakin ajoittain yhteys siihen. 

Kun minulla oli vaikeaa  1½v sitten, niin löysin elämänvirran itsestäni. 
Oli hetkiä jolloin en voinut "luottaa" kehenkään: 
minulla oli paljon ihania tukijoita mutta heidän sanat eivät auttaneet, 
ne eivät osuneet. 

Muistan vieläkin kerran tiukan tilanteen, johon sain jokapuolelta neuvoja.
Muistan kuinka en pystynyt muuta kuin ravistelemaan päätäni
ja huidoin käsillä "menkää pois" (mielessäni).

Menin toiseen huoneeseen makaamaan sängylle. Mieleni oli täysin sekava: 
ajattelin, että makaan tässä kun en muutakaan voi ja jospa se selvittäisi päätäni. 
Suljin silmäni ja kuin ihmeen kautta, parin minuutin päästä,
silmäni ponnahti auki ja tiesin mitä tehdä. 

Siitä lähtien, olen konkreettisesti tiennyt että vastaukset löytyvät minun sisältä.
Minulle se on kosketusta elämänvirtaan. 
Puhun siitä gut feelinginä, tunteena, sydämeni sanoo.
Se on minun totuus.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti